wtorek, 24 lipca 2012

Wczorajszy dzień .

Cześć ! Witam was ponownie ;3 Przepraszam , że nie opisałam wczoraj wczorajszego dnia  ,  ale wieczorem już nie miałam czasu , więc napiszę dzisiaj :P A więc . Wczoraj rano późno wstałam , ale jak już wstałam szybko się umyłam i ogólnie poranna toaleta . Następnie zjadłam rogala z nutellą (mniammm♥) :D Potem się ubrałam i musiałam jechać do lekarza , od jakiegoś czasu mam bardzo silny kaszel , więc postanowiłyśmy z mamą pójść do lekarza . Rezultat wizyty nie za ciekawy..... Mam zapalenie tylnych dróg oddechowych i bardzo czerwone gardło . Jak tylko wróciłam od lekarza mama dała mi leki itd. A potem włączyłam komputer , nie mogę wychodzić na dwór ,  więc dvpa ... :C Cóż , w sumie to cały dzień przesiedziałam na komputerze... Nie ma co gadać , przejdę do tego , że na obiad było spaghetti ;O Po obiedzie znów na komputer... A wieczorem pojechałam do babci nocować , bo mam małą siostrę i nie mogę jej zarazić . Ale u babci zawsze jest fajnie , więc z chęcią pojechałam . Jeszcze nie wiem ile dni będę u babci . No, jak przyjechałam to się rozpakowałam , i znów weszłam na komputer .XD Oglądałam na youtube różne filmiki o kosmetykach itp. :)) No cóż , to chyba na tyle.. :P 

A na koniec pioseneczka ♥ 
No to Bayu ! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz