wtorek, 24 lipca 2012

Siemano , witam ,witam ;3 ♥

Może najpierw powiem coś o sobie , a więc.... Mam na imię Ola , znajomi mówią na mnie Ocia albo Yuko-chan ;) Mam parenaście lat , nie chcę na razie przyznawać się do mojego jakże młodego wieku .xD Interesuję się Japonią , co już prawdopodobnie zdążyliście zauważyć po ksywie ;)) Oglądam anime , czytam mangę , słucham japońskiej muzyki *o*  I jeszcze interesuję się japońskimi stylami , mój taki ten ulubiony to lolita ♥ Nom , okey tyle wiadomości wam o mnie wystarczy ;P Co do bloga , będę w nim opisywała moje codzienne życie , ale i nie tylko . Będę pisała też , może rzadko , ale o modzie czy Japonii . Mam nadzieję , że moje "wypociny" was zainteresują <3

A na koniec piosenka "PONPONPON" .xd ♥ 
Hmm... To na tyle . Sayo ;*♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz